Zwroty i reklamacje

Zgodnie z regulaminem zwrot zakupionych produktów jest możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

  1. Wyślij formularz odstąpienia od umowy (załącznik poniżej) na adres email: kontakt@nocnypies.pl
  2. Zapakuj produkt i wyślij (zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien być oryginalnie zapakowany)
  3. Zwroty środków realizowane są w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu (dostawy paczki ze zwracanym towarem do magazynu)

Przesyłki należy kierować na adres:

Nocny Pies

ul. Ułanów 53C, 05-552 Kolonia Warszawska


Zgodnie z regulaminem Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, którego dotyczy odstąpienie od umowy.

Przesyłki zwrotne powinny być nadane na wyżej podany adres jako paczka (nie jako list polecony -w przypadku poczty polskiej). Wszelkie przesyłki do paczkomatów/innych punktów odbioru nie będą egzekwowane z przyczyn technicznych i zwracane do nadawcy.
Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

ZAŁĄCZNIK:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

________________________________________________________________

Reklamacja może zostać złożona przez klienta drogą mailową na adres: kontakt@nocnypies.pl

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, nr partii, numeru zamówienia,
  2. żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży,
  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Aby złożyć reklamację prosimy o dostarczenie wadliwego produktu na adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajduje się tutaj lub przesłać go drogą mailową na adres e-mail kontakt@nocnypies.pl