Zwroty i reklamacje
Zgodnie z regulaminem zwrot zakupionych produktów jest możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
- Wyślij formularz odstąpienia od umowy (załącznik poniżej) na adres email: kontakt@nocnypies.pl
- Zapakuj produkt i wyślij (zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien być oryginalnie zapakowany)
- Zwroty środków realizowane są w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu (dostawy paczki ze zwracanym towarem do magazynu)
Przesyłki należy kierować na adres:
Nocny Pies
ul. Ułanów 53C, 05-552 Kolonia Warszawska
Zgodnie z regulaminem Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, którego dotyczy odstąpienie od umowy.
Przesyłki zwrotne powinny być nadane na wyżej podany adres jako paczka (nie jako list polecony -w przypadku poczty polskiej). Wszelkie przesyłki do paczkomatów/innych punktów odbioru nie będą egzekwowane z przyczyn technicznych i zwracane do nadawcy.
Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
ZAŁĄCZNIK:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
________________________________________________________________
Reklamacja może zostać złożona przez klienta drogą mailową na adres: kontakt@nocnypies.pl
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, nr partii, numeru zamówienia,
- żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży,
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Aby złożyć reklamację prosimy o dostarczenie wadliwego produktu na adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajduje się tutaj lub przesłać go drogą mailową na adres e-mail kontakt@nocnypies.pl